Hartelijk welkom  in onze praktijk

 

Mondgezondheid maakt deel uit van de algemene gezondheid. Ons doel is om u te helpen een optimale mondgezondheid te bereiken en te behouden. Bij onze kennismaking verzamelen wij daarom de noodzakelijke gegevens om uw huidige mondconditie in kaart te brengen en uw wensen te bespreken. Hiervoor moet de gezondheidsvragenlijst ingevuld worden. Zo kunnen wij zo optimaal mogelijk aan uw verwachtingen voldoen.

 

Openingstijden

Voor behandeling op dinsdag en donderdag is de praktijk geopend van 9 uur tot 12.00 uur en van 13.00 uur tot 17.00 uur. Op woensdag- en vrijdagochtend is de praktijk telefonisch bereikbaar.

 

Bereikbaarheid / toegankelijkheid

De orthodontische praktijk is telefonisch bereikbaar onder nummer: 0114-216016. Tijdens werktijd wordt u dan geholpen door de balie-assistente.  Het bandje van het antwoordapparaat geeft u informatie over de bereikbaarheid, indien de telefoon niet beantwoord wordt.

 

Uw afspraak

Wij behandelen uitsluitend na afspraak. Indien u uw afspraak niet kunt nakomen, dient u deze minimaal 24 uur van tevoren af te zeggen, anders brengen wij de voor u gereserveerde tijd in rekening.

 

Pijnklachten

Wanneer u een pijnklacht heeft, wacht dan niet tot de volgende controle, maar neem contact met ons op. Bel ons indien mogelijk voor 10.00 uur, zodat wij u eventueel dezelfde dag nog kunnen helpen. Indien de praktijk gesloten is, kunt u bij ernstige pijnklachten een bericht sturen via orthodontiepraktijkhulst@gmail.com en dan zal er zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen worden. Vergeet niet hierbij uw naam en telefoonnummer te vermelden!

 

Medische gegevens

Voor ieders veiligheid verzoeken wij u om ons steeds te informeren omtrent medische bijzonderheden, zoals zwangerschap, medicijngebruik, ziektes, infecties, afwijkingen, etc.

 

Privacyregeling en geheimhouding

Patiënteninformatie wordt niet aan derden door gestuurd of verteld zonder overleg met de tandarts voor orthodontie en met medeweten van de patiënt. Alle informatie blijft binnen het praktijkpand, behalve als het informatie betreft voor een specialist of huisarts, die de informatie nodig heeft voor medisch onderzoek (verwijzing). Wanneer u uw dossier opvraagt of wanneer een dossier overgedragen moet worden bijvoorbeeld in verband met verhuizing, dan wordt er een machtigingsformulier voor het overdragen van een dossier ingevuld en ondertekend.

 

Klanttevredenheid

Wij meten met regelmaat de klanttevredenheid om op de hoogte te blijven van uw wensen en behoeften. Vanzelfsprekend kunt u deze ook melden bij de receptioniste/assistente en/of de tandarts voor orthodontie.

 

 

Meningsverschil

Indien u een meningsverschil heeft met uw tandarts voor orthodontie en denkt dat deze aantoonbaar in gebreke is gebleven, zonder dat u dat samen heeft kunnen oplossen, dan kunt u zich richten tot de KNMT (Nederlandse Maatschappij ter bevordering der Tandheelkunde)/

ANT (Associatie Nederlandse Tandartsen) en om bemiddeling vragen.